Lite mer om Diggy

Diggy är barn till Joseph Simmons och Justine Simmons.
Han har tre äldre syskon Vanessa (27 år), Angela (23 år) och Joseph (21 år)
Sen har han en lille bror Russell (13 år (lika gammal som jag) )
Ni har säkert sätt dom förr från Run's house
En gammal bild

Skriv här under
Postat av: ida

kika in och kolla om du blev dagens blogg :)

kram

2010-12-12 @ 21:28:35
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/
Postat av: foreverfashiongirl ^^

SVAR: jag ska samlas i centrum klockan 09:00. jag ska till globen med skolan.. ^^ vi ska köra genrep inför julshowen som ska hållas där på onsddag..

2010-12-12 @ 21:51:17
URL: http://foreverfashiongirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

han har också en lillasyster som heter miley och hon är adopterad

2010-12-30 @ 14:35:03

Inget spam tack Jag svarar på era kommentarer i eran blogg om ni inte har skrivit Url så svarar jag till eran Hotmail Ni kan även kontakta mig på [email protected]:

Vad heter du ?
Ska du tillbaka?

Hotmail: (Bara jag ser den och ingen annan)

Hemsida/blogg:

De du vill säga:

RSS 2.0